16.01.2012

16.01.12 - Dzień trzeci


Dzisiaj pan Marcel grał na gitarze, wstałem, chciałem pójść na śniadanie i pojechałem tam do leśniczówki, jechaliśmy szybkim autokarem całą grupą, w leśniczówce robiliśmy pokaz, namalowałem górę ze śniegiem, kiedy wróciliśmy od razu poszliśmy na obiad o 13:00, po obiedzie ćwiczyliśmy pierwszą pomoc, nauczyłem się wszystkiego, ja lubię pierwszą pomoc, potem poszliśmy na kolacje, po kolacji śpiewaliśmy, jeszcze się umyć i idę spać dobra noc.

Karol O.



Dzisiaj rano byliśmy na wycieczce w leśniczówce, to było śpiewy granie na bębnach, ten pan tamte drzwi otworzył i robiliśmy kółko takie wielkie i jeszcze one poszły malować i nic, była wycieczka teraz byliśmy tutaj na obiedzie, i dalej to ja byłem na górze słuchałem piosenki później poszedłem gadać z kolegą, były warsztaty z pierwszej pomocy, była kolacja a po kolacji śpiewaliśmy śpiewy, dla mnie podobało mi się nie wiem co, jeszcze dzisiaj grałem w ping-ponga z moim opiekunem fajne było i opiekun kupił cole i chipsy.
Marek N.


Pozdrawiam tatę i mamę i nie wiem, fajny komputer.  
Przemek G.


3 komentarze:

  1. Super! Aż żałuję, że nie było mi danę posłuchać gry kadry :)

    Marta M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koncert na 24 fajerki:)) Mam nadzieję, że Gosia nie będzie nas chciała reanimować w domu:)) Pytanie od Włodka - kto robił zdjęcia, bo niektóre naprawdę fajne:))

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały pomysł na te ferie 2012 .

    OdpowiedzUsuń